Jak letos uspět na sociálních sítích? EyeEm radí těchto 5 trendů

EyeEm je německá obrázková sociální síť a zároveň největší konkurent Instagramu. Na základě jejích statistik a výsledků z EyeEm marketu, ve kterém můžete své fotografie také prodávat, sestavili vývojáři následujících 5 trendů pro sezónu jaro/léto 2016.

O tato témata se přitom budou zajímat nejen velké společnosti, ale odrazí se i v poptávce různých magazínů či módním průmyslu.

  1. Vzestup přírody (The Rise of Nature)

Přírodní prvky s lidskou přítomností – to bude táhnout nejvíce. Nekonečná krása oceánu s osamělým plavcem, velikost stromů s porovnáním lidské nicotnosti, dující vítr, pálící slunce… Příroda má pořád navrch a dává nám to najevo.

  1. Výrazné neony, jasné pastelové barvy (Bold Neons, Bright Pastels)

Noční město, nikdy nekončící party se změtí světel a jejich odlesků oproti klidné a nenápadné atmosféře letního dne vyvedeného v umírněných barvách.

  1. Lifestyle cestujícího (The Travelerʼs Lifestyle)

Deník z cest nikdy neztratí na své zajímavosti, pokud jej doplníte vizuální stránkou věci. Samozřejmě nesmíte zapomenout na určení polohy a pravidelně do sledujících dávkovat přísun vašich zážitků.

  1. Urbanita (Urbanity)

Není to o velikosti samotného města, ale o jeho proměně, o tom, jak žije a jak se v něm žije. Je to funkční síť, která ovlivňuje všechno uvnitř.

  1. Všudypřítomné technologie (Technology Everywhere)

Moderní technologie jsou všude. Doprovázejí nás na každém kroku, pomáhají nám, ale i škodí. Jejich zakomponování do našich dnů pak bude táhnout a to i proto, že o podobné snímky mají zájem magazíny jako WIRED nebo The Verge.

EyeEm vydal i praktickou příručku, nechte se tedy inspirovat.

Zdroj: EyeEm Blog

Konstruktér CNG čerpací stanice pro plnění osobních automobilů ve společnosti MOTOR JIKOV Group. Šéfredaktor internetového Apple magazínu Appliště.cz.