Nejlepší fotoaplikace podle Václava

FOtoApps_iPhonefoto


Nedávno jste si na iPhonefotu mohli přečíst seriál o nejlepších fotoaplikacích. Inspiroval nás k tomu, abychom se i my s vámi podělili o to, jaké aplikace jsou pro nás ty nejlepší, co se fotografie týče. V tomto článku se s vámi podělí o svůj výběr těch nejlepších fotoaplikací redaktor Vašek.

Manuální ovládání – Camera+

Tuto aplikaci používám jako náhradu za systémovou aplikaci Fotoaparát. Aplikace umožňuje manuální ovládání, takže máte celý proces tvorby fotografie pod kontrolou. Hodně jsem si oblíbil režim Makro. Další užitečnou volbou je také možnost stabilizace. Když ji zapnete, tak po zmáčknutí spouště se snímek pořídí teprve v okamžiku, kdy máte telefon v klidu. Další, pro mě dost důležitou vlastností je pořizování fotografií v bezztrátovém formátu TIFF.

IMG_1437

 

icon
Camera+ (234 ratings) LateNite Apps Photo & Video, Social Networking 89 CZK Stáhnout aplikaci

 

Editace snímku  a černobílá editace – Snapseed

Stejně jako Adam používám pro úpravy fotografií nejvíce tento skvělý program. Má v sobě prakticky všechno, co potřebujete a nemusíte pro další úpravy sahat k další aplikaci. Na rozdíl od Adama používám i další filtry jako Retrolux a Stará klasika. Prostě každý si vybere to, co má rád. Zároveň aplikaci používám pro vytváření černobílých snímků.

IMG_1438

 

icon
Snapseed (236 ratings) Google, Inc. Photo & Video, Lifestyle Zdarma Stáhnout aplikaci

Speciální efekty – Diana a Circular

Diana spojuje dva snímky v jeden a aplikuje na ně i zajímavé filtry. Výsledkem jsou hodně nevšední fotografie. Můžete vše nechat na aplikaci, nebo si snímky vybírat ze své sbírky sami. Recenzi si můžete přečíst zde. Druhou mojí nejpoužívanější aplikací je Circular. Z vašich fotografií vytvoří takzvané planetky.

IMG_0006

 

IMG_0021

 

icon
Diana Photo (7 ratings) STETTINER GAMES & MORE Photo & Video, Entertainment 59 CZK Stáhnout aplikaci
icon
Circular Tiny Planet Editor ( ratings) BrainFeverMedia Photo & Video, Entertainment 89 CZK Stáhnout aplikaci

Sdílení – Instagram

Aplikace Instagram asi nemusím nikomu představovat. Jedna z nejvíce rozšířených aplikací pro sdílení fotografií, která patří po akvizici Facebooku. Nezapomínejte k fotografiím přidávat hashtag, jen tak budete úspěšní.

IMG_1439

 

icon
Instagram (54620 ratings) Instagram, Inc. Photo & Video, Social Networking Zdarma Stáhnout aplikaci

Dodatková aplikace – SlowShutter

S touto aplikací vytvoříte úžasné snímky ve zhoršených světelných podmínkách. Ostatně recenzi na tuto aplikaci si můžete přečíst zde.

 

Slow Shutter Cam app foto hlavni

 

icon
Slow Shutter Cam (15 ratings) Cogitap Software Photo & Video, Utilities 59 CZK Stáhnout aplikaci

 

A jaké fotoaplikace používáte vy? Podělte se s námi o své názory v komentářích pod článkem. Níže se ještě můžete přesměrovat na všechny díly původního seriálu.

Nejlepší fotoaplikace roku 2015 1. díl (fotografické aplikace)

Nejlepší fotoaplikace roku 2015 2. díl (mauální ovládání času)

Nejlepší fotoaplikace roku 2015 3. díl (editace snímku)

Nejlepší fotoaplikace roku 2015 4. díl (černobílá editace)

Nejlepší fotoaplikace roku 2015 5. díl (speciální efekty)

Nejlepší fotoaplikace roku 2015 6. díl (sdílení a prodej)

Nejlepší fotoaplikace podle Adama

Václav Vais

Manažer, příležitostný sportovec, fotograf a velký příznivec Apple zařízení.