Nejlepší fotoaplikace roku 2015 – 2. díl (manuální ovládání času)



V tomto dílu seriálu vám přinášíme ty nejlepší foto aplikace za rok 2015. Zde jsou ty pro focení za šera s manuálním ovládáním času závěrky – v digitální fotografii se jedná o dobu osvitu čipu, nebo chcete-li expozici.

Pro tento druh fotografie budete potřebovat další fotografickou výbavu, konkrétně stativ. Můžete se podívat na recenzi stativu  JOBY. S časy nad 1/30 sec není totiž možné pořízení ostrých fotografií z “ruky”.

Average Camera Pro

Tato aplikace skládá z více snímků jeden výsledný, který vyniká jasností obrazu a nízkou úrovní šumu.

icon
Average Camera Pro ( ratings) Dominik Seibold Photo & Video, Utilities 25 CZK Stáhnout aplikaci

 

AvgNite Cam

Aplikace vám dává větší manuální kontrolu nad nastavením expozice, což je určitě dobré pro vaší uměleckou tvorbu.

icon
AvgNite Cam : Average+Night Camera ( ratings) EyeTap Soft Photo & Video, Lifestyle 25 CZK Stáhnout aplikaci

 

Slow Shutter Cam

Naprosto dokonalá aplikace, o které si můžete více přečíst v naší recenzi.

icon
Slow Shutter Cam (19 ratings) Cogitap Software Photo & Video, Utilities 49 CZK Stáhnout aplikaci

 

LongExpo Pro

Výborná aplikace pro noční focení. Obzvlášť pro tvorbu světelné stopy, například od projíždějících automobilů.

icon
LongExpo Pro - Tripod-free long exposure and slow shutter camera (5 ratings) EyeTap Soft Photo & Video, Utilities 25 CZK Stáhnout aplikaci

 

Slow Shutter

Další aplikace, simulující použití pomalé závěrky na DSLR, nabízí také režim „AUTO“.

icon
Slow Shutter! ( ratings) Lucky Clan Photo & Video, Entertainment 49 CZK Stáhnout aplikaci

 

Cortex Camera

Na rozdíl od ostatních aplikací se tato zaměřuje hlavně na nízkou úroveň šumu ve fotografii.

icon
Cortex Camera (5 ratings) Whimsical Productions Photo & Video 79 CZK Stáhnout aplikaci

 

V dalším dílu vám přineseme seznam nejlepších aplikací určených k editaci fotografií přímo na mobilním telefonu.

 

Zdroj: iPhone Photography School

Václav Vais

Manažer, příležitostný sportovec, fotograf a velký příznivec Apple zařízení.