Apple uveřejnil nový reklamní spot, ve kterém vám ukáže, jak na hloubku ostrosti v iPhonu. Soustřeďuje se na určení intenzity bokehu v iPhonu Xs a XR.
Možnost určení si hloubky ostrosti v nativní aplikaci dle vašich preferencí přišla až s iOS 12. Dříve to také šlo, ale museli jste k tomu využít aplikací od vývojářů třetích stran (Focos, Halide). Apple však tuto možnost nabízí jen v jeho nejnovějších iPhonech, konkrétně tedy modelech Xs, Xs Max a XR (což s řečenými tituly také obejdete). V každém případě tak můžete samozřejmě činit jen na těch fotografiích, které byly pořízeny v režimu Portrét.
Spot trvá 38 sekund, přičemž to, že jde o reklamu Applu, zjistíte až po půli stopáže. Počin je to ale velice povedený, a to navzdory chaotické scéně, která se na pozadí celé scény odehrává. Apple chce tímto upozornit, jak jednoduché ovládání pro změnu bokehu na fotografii nabízí. Stačí jet prstem po přítomném posuvníku a hned vidíte, jak se rozostření pozadí mění.
Aktualizace:
Netrvalo to dlouho a Apple přispěchal s další reklamou, tentokráte pod záštitou amerického operátora AT&T. Ta ukazuje trojici matek, kdy jedna z nich vyfotila svou ratolest s další v jejím pozadí, což znamená, že to je rozostřené. A právě to se jedné z přítomných matek příliš nelíbí. A to i když se to fotografka snaží následně vyžehlit dodatečnou editací bokeh efektu. I zde je tedy tato funkce nových iPhonů Xs a XR v hlavní roli.
https://youtu.be/IKok5dykRBM
Zdroj: 9to5mac.com